اخبار
کد خبر : 936 ۱۳۹۴/۰۸/۱۱   

فعالیت های ورزشی مدارس سامان یافته است

* المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، آینده ورزش و سلامت کشور را تضمین می کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: فعالیت های ورزشی مدارس با آغاز طرح المپیاد درون مدرسه ای از سال گذشته، فعالیت های ورزشی مدارس سامان یافته است.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی در آیین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، اظهار کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، آینده ورزش و سلامت کشور را تضمین می کند.

وی افزود: توسعه ی فرهنگ مشارکت در فعالیت های ورزشی، تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، افزایش نشاط و شادابی در محیط های آموزشی، ترویج نهضت داوطلبی و ارتقای سلامت دانش آموزان مهمترین اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به اینکه برای تصویر آینده ای پرنشاط برای دانش آموزان، نیازمند مدارس پویا هستیم؛ تصریح کرد: استان آذربایجان غربی با تقدیم 143 معلم شهید و 777 دانش آموز شهید به انقلاب اسلامی، یکی از استان های ولایت مدار است.

سیدمصطفوی با بیان اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سه توصیه مقام معظم رهبری برای کودکان و نوجوانان و جوانان کشور است؛ گفت: این سه موضوع مهم همواره به عنوان راهنمای عمل در آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تربیت دانش اموزان انقلابی و مومن در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد؛ افزود: توجه به بازی های بومی و محلی هر منطقه نیز باید در دستور کار المپیاد درون مدرسه ای قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به گستردگی فعالیت های صورت گرفته در المپیاد درون مدرسه ای از اصحاب رسانه خواست تا روند اجرای این طرح بزرگ ملی را مورد توجه بیشتری قرار دهند چراکه آینده ورزش و سلامت کشور در گرو اجرای مطلوب این طرح می باشد.

سیدمصطفوی از اولیای دانش آموزان نیز خواست تا نسبت به سلامت جسمی و روحی فرزندان خود احساسیت بیشتری داشته باشند.

روشن کردن مشعل این المپیاد، اجرای ورزش زور خانه ای و اجرای برنامه های شاد و مفرح از دیگر برنامه های این مراسم بود؛ همچنین دانش آموزان حائز رتبه های برتر در رشته های مختلف ورزشی با اهدای لوحی مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است اولین دوره المپیادورزشی درون مدرسه ای با حضور چهار میلیون دانش آموز در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا