اخبار
کد خبر : 9343 ۱۳۹۸/۱۱/۱۴   ۲۱:۱۵:۳۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی:
۱۵۲ طرح برق‌رسانی در آذربایجان‌غربی به بهره برداری می رسد

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۵۲ طرح برق‌رسانی در این استان با ۶۴۳ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نای قلم، اکبر حسن‌بگلو در گفتگویی اظهار کرد: توسعه و احداث شبکه فشار متوسط با ۶۸ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال هزینه، تامین برق شهری و روستایی با ۹۸ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال هزینه و تامین برق چاه‌های کشاورزی با ۹۷ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال هزینه از طرح‌هایی است که در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: اصلاح شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی با ۸۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال، تامین برق مراکز صنعتی و تولیدی با ۱۴۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و تامین روشنایی معابر با سه میلیارد و ۸۵۵ میلون ریال هزینه از دیگر طرح‌های است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن بکلو با اشاره به اینکه ۳۲ طرح برای کلنگ‌زنی آماده شده، گفت: برای این تعداد طرح ۴۱۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده‌است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: تبدیل کابل سیمی به کابل خود نگهدار با ۳۶۳ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال اعتبار، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق استان با ۳۵ میلیارد ریال و ۴۳۹ میلیون ریال اعتبار و تامین برق بیمارستان زنان ارومیه و احداث فیدر پست فوق توزیع اشنویه با ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از طرح‌هایی است که در این استان  کلنگ‌زنی می‌شود.

یک‌هزار و ۲۵۰ مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یکهزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا