اخبار
کد خبر : 9322 ۱۳۹۸/۱۱/۱۲   ۱۰:۵۱:۰۷

معاون استاندار:
نامزدهای انتخابات برای کسب رای دولت را تخریب نکنند

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس برای کسب رای دست به تخریب دولت و نظام نزنند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در نشست مسئولان کارگروه های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نباید عده ای با سوءاستفاده از تریبون نسبت به تخریب دولت و ضربه به وحدت و همدلی اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه اتحاد و همبستگی امروز بیش از همیشه نیاز جامعه است، افزود: برای خنثی ساختن توطئه های دشمنان و نیز بهره گیری از توان و نقش همه سلایق قانونی در کشور به اتحاد و یکپارچگی نیاز داریم.

مصطفوی با اشاره به درپیش بودن رویداد سیاسی انتخابات مجلس در اسفندماه و احساس مسئولیت متولیان امر در اجرای قانون گفت: مسئولان و نامزدهای انتخابات حق استفاده از امکانات دولتی علیه یا به نفع هیچ نامزدی را ندارند و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می شود.

وی با بیان اینکه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده با اولین سال از گام دوم انقلاب بر ضرورت استفاده از توان جوانان در پیشبرد برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام به مردم است و مسئولین با حضور در بین مردم نسبت به رفع دغدغه های آنان اقدام کنند.

مصطفوی در ادامه از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست تا در انتخاب سخنرانان راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان جشن ملی ایرانیان دقت نظر داشته باشد تا افرادی حداقل با ویژگی هایی چون مورد قبول اکثر جناح های سیاسی و شهره به وحدت طلبی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا