Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9319 ۱۳۹۸/۱۱/۱۲   ۱۰:۰۲:۴۴

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان غربی خبر داد
آغاز به کار سامانه کاهش طلاق (تصمیم) در ارومیه

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان غربی از آغاز به کار سامانه کاهش طلاق از ابتدای بهمن ماه در سطح شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سومین جلسه شورای مشورتی واحد مشاوره دادگستری استان در سال جاری با حضور اعضای شورای مشورتی برگزار شد.

مرتضی حاتمی با ارائه آمار 9 ماهه از تعداد ارجاعات به مراکز مشاوره خانواده و میزان سازش زوجین، از آغاز به کار سامانه کاهش طلاق (تصمیم) از ابتدای بهمن ماه  در سطح شهرستان ارومیه خبر داد.

وی افزود: مرکز جامع مراقبت از خانواده با عنوان سامانه تصمیم برای خانواده‌های دارای اختلافات خانوادگی و طلاق‌های توافقی قبل از ورود به سیستم قضایی خدمات مشاوره ای تخصصی ارائه خواهد داد.

این مقام قضایی در خصوص نحوه دسترسی به سامانه تصمیم افزود: در حال حاضر زوجین متقاضی طلاق توافقی جهت دریافت خدمات مشاوره ای فقط از طریق ثبت نام در سامانه www.zaman.behzisti.net اقدام کرده و پس از ثبت نام طی چهار مرحله اطلاعات اولیه و فردی، مشخص کردن تاریخ و زمان پذیرش، تایید اطلاعات و با دریافت کد رهیگیری در زمان تعیین شده بصورت حضوری به مرکز سامانه تصمیم مراجعه کنند.

یاقوتی معاون قضائی و رئیس محاکم خانواده ارومیه نیز با اشاره به موارد عملیاتی در اجرای هرچه بهتر سامانه تصمیم، لزوم نوبت دهی و رسیدگی به پرونده ها در حداقل زمان و در نظر داشتن ارجاعات خاص در طلاق توافقی را بسیار مهم دانست.

گفتني است با توجه به آمار پرونده های طلاق توافقی در شهرستان ارومیه و ضرورت نوبت دهی به متقاضیان و انجام غربالگری در کوتاه ترین فاصله زمانی ممکن، در این جلسه مصوب شد بهزیستی استان سه تیم غربالگری متشکل از تمام تخصص ها در مرکز سامانه تصمیم مستقر کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا