اخبار
کد خبر : 9316 ۱۳۹۸/۱۱/۱۱   ۲۲:۲۲:۳۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
عده‌ای بی‌بصیر مسائل قومیتی را معیاری برای خود قرار داده‌اند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسائل قومیتی را عده‌ای بی‌بصیر، معیار برای خود قرار داده‌اند که این کار دشمن است.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: با نزدیکی به ایام انتخابات شاهد افزایش فتنه‌ها هستیم، در این مدت باید بصیرت واقعی داشته باشیم و نسبت به همراهی با افراد همراه ولایت و دارندگان تدبیر واقعی اقدام کنیم.

وی افزود: مجلس باید محلی برای معنویت باشد و افراد متقی و خدا ترس را در خود جای دهد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: کسانی که فساد مالی و فساد اخلاقی دارن و کسانی که هر روز خود را به کانون‌های ثروت و ظلم نزدیک می‌کنند نباید جایی در مجلس داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آنچه که در ایام الله دهه فجر برای همگان مهم هست، دلایل قیام مردم بر علیه رژیم شاهنشاهی است که اقبال مردم به سمت معنویت و عبودیت است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی در تحریف تاریخ شفاهی انقلاب دارند، نباید مردم ظلم‌های رژیم منحوس شاهنشاهی را فراموش کنند‌.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنان بعد از زمان رسول الله دین خدا را به گونه‌ای تحریف کردند که اعمال پیامبر و علی (ع) را بدعت می‌نامیدند.

وی، افزود: گذشته انقلاب باید برای نسل جدید توضیح داده شود تا از تحریف تاریخ و عقاید امام(ره) جلوگیری شود.

امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: تحریف تاریخ انقلاب و به انحراف کشاندن راه امام(ره) و انقلاب توطئه قدیمی و همیشگی دشمن است که نتیجه آن سیلی خوردن مردم خواهد بود.

وی، ادامه داد: نفوذ دشمن در طول تاریخ اسلام باعث انحراف مردم و در نتیجه شکست شده که باید با درس گرفتن از آن‌ها در برابر دشمن بایستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ابراز داشت: در دهه فجر مباحث مربوط به انحراف‌های دوره شاهنشاهی و نیز استقلال و آزادی مردم با پیروزی جمهوری اسلامی ایران بیان شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا