Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9315 ۱۳۹۸/۱۱/۱۱   ۲۲:۱۳:۴۱

امروز؛
هجدهمین آزمون قرآن و عترت در آذربایجان‌غربی برگزار شد

 

هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) همزمان با سراسر کشور، صبح امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش نای قلم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: این آزمون در دو گروه امتحانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، افزود: این آزمون در گروه حفظ قرآن کریم، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و به صورت کتبی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این آزمون ارزیابی مؤسسات قرآنی و قرآن‌آموزان مؤسسات فرهنگی در سطح کلان عنوان کرد.

خدایاری تصریح کرد: این دوره از آزمون با هدف سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه میان عموم مردم جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش‌های قرآن و عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به‌ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و به‌روزرسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته‌های مختلف آموزش قرآن و عترت برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: 2 هزار و 636 نفر از کل استان آذربایجان غربی در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: یک هزار و 181 نفر از ارومیه، 402 نفر بوکان، 161 نفر از خوی، 151 نفر سلماس، 104 نفر میاندوآب، 100 نفر نقده، 9 نفر مهاباد،  86 نفر شاهیندژ، 82 نفر چایپاره، 65 نفر تکاب، 58 نفر چالدران، 47 نفر پلدشت، 32 نفر شوط، 27 نفر اشنویه، 23 نفر ماکو، 19 نفر پیرانشهر و 2 نفر از  شهرستان سردشت در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا