اخبار
کد خبر : 9314 ۱۳۹۸/۱۱/۱۰   ۲۲:۲۸:۵۲

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی:
"سینما ایران" ارومیه افتتاح می شود

 

 رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: "سینما ایران" ارومیه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۱۵ بهمن ماه سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش نای قلم، احد هوشمند قره باغ در گفتگویی اظهار کرد: حوزه هنری آذربایجان غربی بعد ازچهار ماه فعالیت شبانه‌روزی بازسازی سینما ایران ارومیه را به اتمام رسانده و این سینما را همزمان با آغاز اکران آثار برتر «سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر»  با حضور مسئولان و هنرمندان کشور و استان طی مراسمی ویژه افتتاح می‌کند.

وی افزود: در این طرح بخش‌های مختلف «سینما ایران ارومیه» از جمله صندلی ها، سیستم های صوتی و تصویری، کف سالن سینما و راهروها، دیواره ها، پرده اکران و سرویس‌های بهداشتی سینما با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بازسازی و سالن ویژه اکران سینما ایران ارومیه ( vip)  به این مجموعه اضافه شده است .

 رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همزمان با افتتاح سینما ایران ارومیه کلنگ بازسازی سینما آزادی ارومیه را هم بر دیوارهای فرسوده این سینما زده و این سینما را با هشت سالن به یک پردیس سینمایی مجهز تبدیل کرده و طی سال آینده در اختیار علاقمندان سینما قرار می‌دهیم.

 بازسازی سینما ایران ارومیه از شهریور ماه سال جاری به همت موسسه بهمن سبز و سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری آغاز شد که در همین راستا همزمان با دهه فجر سینما ایران ارومیه بعد از گذشت قریب ۳۰ سال از بازسازی اولیه خود در قالب جدید و پیشرفته خدمات سینمایی خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا