Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9311 ۱۳۹۸/۱۱/۱۰   ۲۱:۴۷:۵۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
۶۷ کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد

 

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران این منطقه انتظامی از یک شبکه تهیه و توزیع کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد در گفتگویی اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک عملیات مقتدرانه و اطلاعاتی با مشارکت و هدایت فرماندهی انتظامی استان، موفق به انهدام این شبکه و دستگیری اعضای آن شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد توزیع این مقدار مواد مخدر را در سطح این شهرستان و شهرهای اطراف داشتند، گفت: در این زمینه ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و پنج نفر متهم دستگیر و و تحویل مقامات قضایی شدند.

شیخ نژاد افزود: هفته قبل نیز ۸۰ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر میاندوآب کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اضافه کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسوولیت کرده و با آن مقابله کنند.

طی‌ سال‌جاری ۵۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده است.

*سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودروها در بوکان دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی بوکان گفت: یک سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در این شهرستان شناسایی و توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگویی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودروها در حوزه استحفاظی این شهرستان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند این سارق حرفه‌ای را که با شگردهای مختلف اقدام به سرقت از خودروها می‌کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

حیدری افزود: فرد دستگیرشده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و تحقیقات در خصوص دیگر همدستان احتمالی و یا مال‌خر همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مالکان خودروهایی که محتویات داخلی خودروهای آنها به سرقت رفته می‌توانند به پلیس آگاهی بوکان واقع در «کلتپه» مسیر جاده بوکان - سقز مراجعه کنند.

*جسد یک تبعه خارجی در خوی کشف شد

معاون اجتماعی هنگ مرزی خوی گفت: جسد یک تبعه خارجی در جاده قطور این شهرستان کشف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد قلی‌ن‍‍‍ژاد در گفتگویی اظهار داشت: صاحب این جسد یک مرد ۲۵ ساله است که از اتباع یکی از کشورهای بیگانه بوده و قصد خروج از کشور از طریق مسیر مرز رازی به سمت کشور ترکیه را داشته است.

وی اضافه کرد: این جسد در یک کیلومتری روستای «گوگرد» شهر قطور از توابع این شهرستان پیدا شده است.

قلی نژاد افزود: علت حادثه و نحوه قتل احتمالی و شناسایی این تبعه خارجی در دستور کار این انتظامی و همچنین پزشکی قانونی قرار گرفته است که اطلاعات بیشتر پس از اتمام تحقیقات لازم در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا