اخبار
کد خبر : 931 ۱۳۹۴/۰۸/۱۱   

سیاست دولت واگذاری امور به تشکل های غیردولتی است

* دفاتر مشاوره برای نخستین بار در تمام شهرستان های استان مستقر است

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: سیاست دولت واگذاری امور به مردم و تشکل های غیردولتی است.

اطهره نژادی ساعتی پیش در بازدید از کانون فرهنگی و اجتماعی زنان استان، اظهار کرد: انتظار ما از سازمان‌های مردم‌نهاد هم‌افزایی برای رفع مسائل مربوط به زنان است.

وی با اشاره به نقش مهم زنان سرپرست خانوار در عرصه کارآفرینی، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار می‌تواند نقش موثری در معرفی کالاهای تولیدی آنها داشته باشد.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: کانون فرهنگی و اجتماعی زنان استان بازوی اجرایی امور بانوان استانداری است و فعالیت های خوبی در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار انجام می دهد.

شهلا تاجفر خاطرنشان کرد: هدفمند کردن فعالیت های امور بانوان  و افزایش تعامل سازمان ها در این زمینه از برنامه های اصلی کانون است.

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی کانون فرهنگی و اجتماعی زنان استان در محل کانون تصریح کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی نقش موثری در کارآفرینی و تولید محصولات داخلی توسط بانوان استان دارد.

تاجفر همچنین به دفتر مشاوره مستقر در محل کانون نیز اشاره کرد و گفت: دفاتر مشاوره برای نخستین بار در تمام شهرستان های استان مستقر است که به صورت رایگان برای عموم شهروندان مشاوره های حقوقی، تحصیلی، روانشناسی و روانکاوی ارائه می دهند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور شرکت در پنجمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی مرتبط با امور زنان و خانواده شمال غرب کشور به ارومیه سفر کرده است.

این جشنواره فردا فعالیت خود را آغاز می کند و به مدت سه روز برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا