Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9306 ۱۳۹۸/۱۱/۱۰   ۲۰:۴۶:۰۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی:
468 عنوان برنامه در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۴۶۸ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، طاهر بخشایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ۵۳۹ طرح مختلف نیز در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح های آماده بهره برداری شامل ۵۴ طرح اقتصادی، ۳۶۶ طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح خدماتی است که در مرکز و شهرستان‌های مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در استان ۱۷ ستاد و ۲۲ کارگروه برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکیل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: در روز ۱۲ فروردین، همزمان با سالگرد ورود معمار کبیر انقلاب به کشور، رژه ۴۱ موتورسوار به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از فرودگاه ارومیه به سمت مزار شهدا و یادمان شهید باکری صورت خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان و به صورت نمادین در مدرسه شاهد نرجس ارومیه، برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید و اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا توسط کارگروه امور ایثارگران از دیگر برنامه‌های دهه‌فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

بخشایی همچنین به برنامه‌های کارگروه اقلیت‌های دینی نیز اشاره کرد و افزود: اقلیت‌های دینی نیز همزمان با ۱۲ بهمن و ورود امام راحل به میهن اسلامی ناقوس کلیساها را به صدا درآورده و برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص کارگروه تقریب مذاهب اسلامی نیز گفت: این کارگروه نیز همایش طلاب شیعه تحت عنوان « یاوران انقلاب» را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا