Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9301 ۱۳۹۸/۱۱/۰۸   ۲۰:۱۲:۴۲

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:
30 طرح محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی افتتاح می شود

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، ۳۰ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ پاسدار تقی نجمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: سوله‌های ورزشی «صالحین» و «نهم دی»، پایگاه‌های مقاومت و مسکن مددجویان کمیته امداد از جمله پروژه های آماده افتتاح در استان هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی در تشریح دیگر برنامه های دهه فجر تصریح کرد: در این ایام بیش از ۱۱۰ عنوان شامل ۲ هزار مورد برنامه توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.

نجمی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری مراسم چهلم سپهبد شهید سلیمانی، نشست‌های تبیینی و عقیدتی، طرح «هر جهادگر، یک خدمت» با حضور ۴۱ گروه جهادی در مناطق محروم، همایش «زن تمدن‌ساز»، برگزاری یادواره‌های شهدا در تمام رده‌ها و نیز برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره‌های بومی و محلی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در طول دهه فجر عنوان کرد.

وی، عنوان کرد: برگزاری کرسی تلاوت، تشکیل میز خدمت در طول دهه فجر، حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه با لباس مصوب و نیز اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در ۷۷ مهد قرآنی بسیج از دیگر برنامه‌هایی است که توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به مرحله اجرا درمی‌آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، همچنین از برگزاری میقات صالحین در محل میعادگاه‌های نماز جمعه، همایش علمای اهل سنت و نیز اعزام ۴۱ گروه پزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.

نجفی ادامه داد: همچنین در این ایام جشنواره رهاورد سرزمین نور با محوریت راهیان نور شمالغرب برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره از میان ۱۱ هزار اثر، دلنوشته، عکس و موشن گرافی رسیده به دبیرخانه حدود ۸۰ اثر تجلیل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: عزت و قدرت جمهوری اسلامی به واسطه خون پاک شهدا به دست آمده است.

نجفی با بیان اینکه امروز هیمنه آمریکا در منطقه و جهان شکسته و زمینه اضمحلال این کشور فراهم شده است، گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و مردم، به حدی به قدرت رسیده است که اجازه نمی‌دهند که نگاه چپ‌گونه‌ای به کشور ایران داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اذعان کرد: توطئه‌های مختلف ایادی آمریکا علیه ایران اگر در هر کشوری انجام می‌شد قطعا موجب سقوط کشور و نظام می‌شد.

وی، افزود: وضعیت فعلی کشور با قبل از انقلاب گویای پیشرفت‌ها است و روشنگری در مورد شرایط جامعه وظیفه رسانه بوده و باید شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: رسانه‌ها باید به بحث لزوم پرشور بودن راهپیمایی و نیز انتخابات دوم اسفند پرداخت کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا