اخبار
کد خبر : 9289 ۱۳۹۸/۱۱/۰۶   ۱۹:۱۳:۵۹

امروز در نشستی عنوان شد؛
رسانه ها قلب تپنده جامعه هستند

 

رئیس سازمان و اعضای هیئت شورای مرکزی بسیج رسانه با مدیرعامل شرکت تویع برق آذربایجان غربی دیدار کردند.

به گزارش نای قلم، رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی به همراه جمعی از اعضای مرکزی بسیج رسانه آذربایجان غربی با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر از همکاری‌ها و مساعدت‌های اکبر حسن‌بکلو در برگزاری جشنوار رسانه‌ای ابوذر تقدیر کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تاکید بر نقش رسانه ها در جامعه، گفت: ما در عصری زندگی می کنیم که رسانه ها نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند، رسانه‌ها امروزه بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم شده‌اند مردم در طول شبانه روز از محتواهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی رسانه‌ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: نسل کنونی با توجه به گسترش ارتباطات در جامعه از ابتدای حیاتشان با رسانه‌ها بزرگ می‌شوند و در دنیای اطلاعاتی و ارتباطی امروز، این نسل بخش عظیم فرهنگ، ارزش‌ها و هنجارهای جامعه خود و دیگر جوامع را از رسانه‌ها دریافت می‌کنند بنا براین رسانه ها حکم قلب جامعه را دارند و تمام رگ ها و شریان ها از درون آن می گذرد پس توجه و اهمیت به این عضو حیاتی وظیفه یکایک ما است.

در ادامه این دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر بستر مناسبی برای شناسایی نخبگان در عرصه خبر و رسانه فراهم می کند.

حسین عبدالهی ادامه داد: رسانه‌های انقلابی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی از جایگاه مهمی برخوردار هستند و جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف هم‌افزایی هرچه بیشتر رسانه‌های انقلابی این استان از سال گذشته برای اولین بار در آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

دبیر جشنواره ابوذر نیز در این دیدار به نقش بی بدیل شرکت توزیع برق و مدیران لایق این شرکت اشاره و اظهار کرد: ما اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان را با همکاری تمام مسئولین و دست اندرکاران به ویژه مدیرعامل این شرکت برگزار کردیم و البته جشنواره ای که مراسم اختتامیه آن در سالن شهید رخشا ارومیه برگزار شد، پایه گذار این مسئله شد که ما مقام اول کشور را در جشنواره بدست آوریم.

یوسف حق دوست تصریح کرد: قناعت از آموزه های دینی ما بوده و به معنی کم مصرف کردن نیست بلکه به معنی درست مصرف کردن است.

وی در ادامه بیان کرد: خبرنگاران تنها قشری هستند که می توانند شرکت برق را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق یاری کنند.

در پایان این مراسم با اهداء تندیس و لوح توسط رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از مدیر عامل شرکت نیروی توزیع برق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا