اخبار
کد خبر : 9287 ۱۳۹۸/۱۱/۰۶   ۱۸:۲۳:۳۳

رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی مطرح کرد
آغاز اجرای طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن در استان

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در جلسه شورای معاونین دادگستری اظهار کرد: در این ۱۵ روز که طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن آغاز شده است، آمار کم نظیری در استان به دست آمده و حدود پنج هزار فقره پرونده مختومه شده است.

وی افزود: دستورالعمل‌های صادره از رئیس قوه قضاییه در جهت سرعت بخشی و اقدام موثر در روند کارهای دستگاه قضایی است که نیازمند تلاش مضاعف کلیه همکاران است.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: گزارشات واصله نشانگر اجرای مطلوب این دستورالعمل‌ها است و باید همچنان ادامه یابد، معاونین هم نظارت لازم را داشته باشند.

گروسی ادامه داد: در این دو ماه باقیمانده از سال ۹۸ باید نهایت بهره‌برداری را از وقت داشته باشیم و آمار پرونده‌های موجود را کاهش دهیم، در این ۱۵ روز که طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن شروع شده است آمار کم‌نظیری در استان به دست آمده و حدود پنج هزار فقره پرونده مختومه شده و از آمار موجودی کسر شده‌اند که این نوع تلاش جهادی و ارزشمند نوید احراز نتایج فوق العاده و ارزشمند را در دو ماه آتی می‌دهد.

در ادامه جلسه معاونین قضایی دادگستری استان هر کدام درخصوص مسائل و موارد مرتبط، موضوعاتی را مطرح کردند که پس از تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا