Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9262 ۱۳۹۸/۱۱/۰۲   ۲۱:۲۹:۲۸

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
دستگاه قضایی استان باید در حوزه انتخابات بی طرفانه عمل کند

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی استان باید در حوزه انتخابات بی طرفانه عمل کند.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در یکصد و نهمین جلسه شورای قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی و سازمان های تابعه اظهار کرد: دستگاه قضایی استان نباید له یا علیه هیچ یک از کاندیداها اقدامی کند.

وی افزود: همه باید برای برگزاری پرشور و نشاط انتخابات تلاش کنیم، اما وظایف صیانتی و مراقبتی خود را هم باید انجام دهیم.

گروسی ادامه داد: سیاست های تحولی قوه قضائیه توسط خود شخص ریاست معظم قوه قضائیه پیگیری می شوند و دستگاه قضایی استان هم همکاری و همراهی خوبی با قوه قضائیه دارد و دستورالعمل ها و بخش نامه های ابلاغی را به نحو مطلوب اجرا می کند.

وی افزود: اکنون در دستگاه قضایی استان شاهد یک کار جهادی برای کاهش آمار موجودی پرونده هستیم و تلاش همکاران شبانه روزی است و همه در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم و رسیدگی به پرونده های مسن در نزدیکترین وقت ممکن تلاش می کنند.

این مقام قضایی ادامه داد: در مورد کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک کارهای خوبی را انجام می دهد و انتظار هست در کمترین زمان ممکن، استان امر کاداستر را تمام و به نتیجه مطلوب برساند تا شاهد باشیم همه اسناد و املاک موجود در کشور ثبت الکترونیکی شوند.

گروسی در ادامه بیان داشت: پزشکی قانونی و اداره کل زندان ها هم اقدامات عمرانی خوبی را انجام می دهند که با همت مضاعف مدیران این دو نهاد پرکار و پرمراجعه پروژه های مربوطه تکمیل و آماده بهره برداری می شوند.

وی ادامه داد: مشکلات مربوط به ایجاد حساب کاربری وابلاغ الکترونیک در سازمان قضایی نیروهای مسلح هم با پیگیری های رئیس سازمان و همکاری انفورماتیک دادگستری استان در اسرع وقت به نتایج مطلوب می رسند.

شورای قضایی استان در پایان مصوباتی داشت که به امضای حاضران رسید و مقرر شد نتایج مصوبات در جلسه بعدی به اطلاع شورا برسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا