اخبار
کد خبر : 9257 ۱۳۹۸/۱۱/۰۱   ۲۱:۰۰:۲۲

معاون امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد
ضرورت همكاري در تأمين بهينه نيروي پزشكي اورژانس ها

 

معاون امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی بر ضرورت همكاري در تأمين بهينه نيروي پزشكي اورژانس ها با استفاده از ظرفيت دانشگاه  تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، رسول انتظارمهدی در نشست مشترك معاونين  امور درمان و بهداشتي دانشگاه پيرامون تأمين نيروي پزشكي عمومي اورژانس هاي مراكز درماني دانشگاهي با اشاره به برخي كمبودهاي مراكز بهداشتي درماني شهرستان ها و نبود پزشكان عمومي در آن مراكز، اظهار کرد: با وجود اين كمبودها چنانچه كمبود قابل توجهی در اورژانس بيمارستاني شهرستاني وجود داشت اين كمبودها با استفاده از ظرفيت نيروي انساني پزشكي مراكز بهداشتي تكميل شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی نیز در این نشست اورژانس بيمارستان ها را به لحاظ فعاليت شبانه روزي و رسيدگي فوري به بيماران نيازمند جزء واحدهاي منحصر به فرد دانشگاه دانست و توجه ويژه به تامين نيروهاي انساني پزشكي و پرستاري مجرب در اين واحدها را امري ضروري توصيف كرد.

ابراهیم حسنی يكي از سياست دانشگاه علوم پزشكي را در اين زمينه جذب و اعزام پزشكان متخصص طب اورژانس به مراكز بلوك اعلام و بر ادامه همكاري معاونت امور بهداشتي براي اختصاص نيروهاي پزشكي طرحی توانمند و علاقمند به فعاليت در اورژانس ها برابر تاكيدات رياست دانشگاه و تفاهمنامه وزارتي تاكيد کرد.

در پایان جلسه مقرر شد در صورت معرفي پزشكان علاقمند به شروع دوران طرح در اورژانس بيمارستان ها در صورتي كه نياز آن بيمارستان از طرف حوزه درمان تاييد شود مراتب با نظر موافق به معاونت امور بهداشتي اعلام شود تا مقدمات اعزام آنها فراهم شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا