اخبار
کد خبر : 9248 ۱۳۹۸/۱۰/۳۰   ۲۱:۵۷:۳۸

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
۶ نفر از عاملان ایجاد مزاحمت و بی‌نظمی در بوکان دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی بوکان گفت: شش نفر از عاملان ایجاد بی‌نظمی در خیابان بوستان ساحلی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری اظهار داشت: عاملان ایجاد مزاحمت و بی‌نظمی شب گذشته در خیابان ساحلی بوکان که با استفاده از سلاح سرد، آرامش و آسایش شهروندان را سلب و اقدام به قدرت‌نمایی و عرض اندام در مقابل شهروندان و عابران پیاده کرده بودند، با هماهنگی مقام قضایی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این افراد به عنوان عاملان برهم زننده نظم عمومی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی این شهرستان شدند.

حیدری بیان کرد: نیروی انتظامی در خصوص جلوگیری از بروز ناامنی و هرج و مرج به هر شکل با قدرت برخورد می‌کند و اجازه قدرت‌نمایی به هیچ ارازل و اوباشی را نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، شب گذشته عده‌ای در مسیر خیابان بوستان ساحلی با خودرو اقدام به انجام حرکات نمایشی،  ایجاد راه‌بندان و ایجاد مزاحمت برای مردم و خودروهای عبوری کرده بودند که این امر با اعتراض شهروندان مواجه شد.

*یک کشته و 5 مجروح بر اثر برخورد پراید و سمند

رئیس پلیس راه استان از یک کشته و 5 مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با سمند در محور روستایی " میاندوآب – گوگ تپه"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفتگویی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور روستایی" میاندوآب – گوگ تپه "، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين 2 دستگاه خودرو پراید و سمند رخ داده است.

وي با اشاره به اینکه در اين حادثه دلخراش، راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد، تصريح کرد: راننده سمند و 4 سرنشین هر دو خودرو مصدوم که به کمک ماموران امدادي جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوي راننده سمند اعلام کردند.

*کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه تریلی نفتکش کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد اظهار داشت:‌ ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی «شهید محمدنژاد» میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - تبریز به یک دستگاه خودرو سنگین نفتکش مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید که به صورت خارج از شبکه در یکی از شهرهای همجوار بارگیری شده‌بود، کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، شیخ نژاد با بیان اینکه در این زمینه یک نفر دستگیر و خودرو نفتکش نیز توقیف شد، اضافه کرد: این پرونده جهت سیر مراحل بعدی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا