Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9234 ۱۳۹۸/۱۰/۲۹   ۱۰:۱۷:۰۴

با وجود بارش برف؛
تمام محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی باز است

 

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش شدید برف در مناطق مختلف استان تمام محور‌های مواصلاتی باز است.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگویی اظهار کرد: علی رغم بارش شدید برف در مناطق مختلف استان تمام محور‌های مواصلاتی استان به همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی باز و تردد کامل در آن‌ها برقرار است.

او افزود: برای حفظ تردد جاده‌ای و بازگشایی محور‌های مواصلاتی در استان ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از ماشین‌های برف‌روب و نمک‌پاش و همچنین ۶۸ اکیپ عملیاتی در جاده‌های آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

شکری همچنین به ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌ها اشاره و اضافه کرد: راهداران با آمادگی کامل در محور‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه روزی حضور دارند و از مسافران و رانندگان محترم هم درخواست می‌شود در صورت امکان از مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند و یا از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان آخرین اخبار وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را رصد کنند.

او افزود: سامانه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های کشور به آدرس WWW.141.ir نیز به صورت آنلاین آماده ارائه اطلاعات از وضعیت جاده‌های کشور است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا