Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9233 ۱۳۹۸/۱۰/۲۹   ۱۰:۰۱:۲۶

به همت نیروهای خدمات شهری؛
معابر و شريان هاي اصلي شهر اروميه باز است

 

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: پیشگیری از یخ زدگی معابر از اولین ساعات بارش برف جهت تسهیل و تسریع سفرهای درون شهری شهروندان توسط نیروهای تلاشگر خدمات شهری شهرداری ارومیه در حال انجام است.

به گزارش نای قلم، امیر سحابی در گفتگویی با اشاره به  تلاش هاي مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش ها، گفت: نيروهای  تلاشگر پرسنل سازمان های خدمات رسان با حضور در معابر شهر، مشکلات ناشی از بارش برف را مدیریت و کنترل می کنند.

وي بیان کرد: نمک برای ایمن‌سازی معابر شهری به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است اگر سعی بر این است که از نمک کمتر در برف روبی معابر استفاده شود .

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بيان اينكه مديريت شهري اروميه با برنامه ريزي از ماه هاي  گذشته براي بارش احتمالي باران و برف در آماده باش كامل است، گفت:   شهرداری ارومیه برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها در معابر اقدام به انجام چندین نوبت لايروبي با هدف کاهش نقاط کرده و در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر لايروبي شده است .

وی با اعلام اینکه اکنون تردد شهروندان به راحتی صورت می پذیرد و تلاش هاي زحمتكشان مديريت شهری اروميه براي رفع مشكلاتي ناشي از برف همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با شماره‌ 137 در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پی‌گیری شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا