Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9224 ۱۳۹۸/۱۰/۲۸   ۱۱:۵۱:۱۱

براساس اعلام پلیس راه؛
جاده‌های آذربایجان غربی برفی است

 

پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد: تمام جاده‌های آذربایجان غربی برفی است و رانندگان باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش نای قلم، بر اساس اعلام پلیس راه استان، پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد: تردد در محور مهاباد -نقده به جهت کولاک و بارش شدید برف صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 همچنین تاکید شده است به همراه داشتن زنجیر چرخ در خودرو‌ها الزامیست.

 به رانندگان توصیه می شود از پر بودن باک سوخت اطمینان حاصل کنند و هنگام تردد در جاده‌های برفی فاصله طولی را رعایت کنند تا در سفر‌های بین شهری دچار مخاطره نشوند.

جاده دسترسی به ۱۱ روستای آذربایجان غربی مسدود است

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش شدید برف در محورهای آذربایجان غربی از بامداد امروز و در پی تلاش راهداران هیچ محور اصلی و شریانی در سطح استان مسدود نیست.

ارسلان شکری با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های ایمنی افزود: امروز شنبه ۲۸ دی ماه شاهد بارش برف در کلیه شهرستان های استان بجز چالدران و ماکو بودیم که با تلاش راهداران تمامی محورهای  ارتباطی اصلی وشریانی این شهرستان ها باز و تردد در آن ها برقرار است اما به دلیل برودت هوا امکان لغزندگی در سطح این جاده ها وجود دارد که باید هم استانی ها از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت وسایل ‌و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر جاده دسترسی به ۱۱ روستای شهرستان های ارومیه، تکاب، سلماس و پیرانشهر مسدود گزارش شده که بدلیل اولویت در گشودن محورهای محورهای اصلی و شریانی پس اتمام عملیات از این معابر و اطمینان از باز ماندن آن در ادامه روز نسبت به بازگشایی محورهای روستایی اقدام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به عملیات راهداری زمستانی در24 ساعته گذشته توسط راهداران استان افزود: در این عملیات ۷۶ نفر از همکاران راهدار نسبت به برفروبی ۳۱۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان اقدام و با مندی از ۳۰ دستگاه ماشین آلات نسبت به نمک پاشی و شن ریزی به میزان ۲۳۰ تن جهت تردد ایمن مسافران اقدام نمودند و این عملیات با توجه به گستره بارندگی ها در روز جاری با شدت و گسترده بیشتری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا