اخبار
کد خبر : 9221 ۱۳۹۸/۱۰/۲۷   ۲۰:۲۲:۳۵

امام جمعه ارومیه:
مراجع قانونی به درستی به مساله ردصلاحیت‌ها توجه کنند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: موضوع انتخابات یکی از مهمترین موارد پیش روی ملت ایران است لذا مراجع قانونی و شورای نگهبان به درستی به مساله ردصلاحیت‌ها توجه کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به اینکه باید از کلی‌گویی پرهیز شود، اظهار کرد: متاسفانه قانون انتخابات با قهر نمایندگان از دستور کار خارج شد و امروز شاهد این مشکلات هستیم.

وی افزود: مشکلات مالی و دیگر مشکلات با عنوان عدم التزام به اسلام مطرح می‌شود، این نتیجه کم‌کاری و سستی نمایندگان است و نباید همه را از چشم شورای نگهبان دید.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مجلس جدید یکی از ضروری‌ترین مسائل را باید در این حوزه پیگیری کند‌.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: ملت ایران هوشیار باشند و با خائنین هم صدا نشوند، توطئه دشمن است که مردم را بر علیه سپاه بشوراند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه پیاده نظام دشمن در جنگ نرم بر علیه نظام شده اند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه باید در مقابل مردم بصیر ایران سر تعظیم فرود آورد و تشییع پیکر سپهبد شهید سردار سلیمانی ۲۵ میلیونی مردم نشانگر بصیرت ملت عزیز ایران است افزود: در مقابل مردم بصیر ایران باید سر تعظیم فرود آورد و تشییع جنازه ۲۵ میلیونی مردم نشانگر بصیرت مردم عزیز مملکتمان هست و این نکته مهمی است که نباید هرگز فراموش شود که ملتی که با خداوند باشد، خداوند یاری گر آن مردم خواهد بود و در دل دشمنان رعب خواهد انداخت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حضور حماسی و دشمن شکن مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اضافه کرد: تسلیم‌شدن آمریکایی‌ها در مقابل اقتدار ایران، ذلت آمریکایی‌ها و شکست آنان را به خوبی به جامعه جهانی نشان داد.

وی با اشاره به بروز شایعه‌های مختلف در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی و سو استفاده از این امر توسط رسانه‌های بیگانه اظهار داشت: باید این موضوع به روشنی به مردم ایران تبیین شده و مردم نیز به هر مطلب نادرستی اعتماد نکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات ارزنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اقتدار کشور و منطقه ادامه داد: اگر نیروهای نظامی نبودند، داعش در کشور ما حکومت می‌کرد و ناموس ما دست آنها بود.

*حمایت مردم آذربایجان غربی از نیروهای مسلح

گفتنی است همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و ولایتمدار آذربایجان غربی بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از نیروهای مسلح راهپیمایی کردند.

امروز پس از به پایان رسیدن منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، مردم ولایی سراسر استان پس از اتمام خطبه‌های نماز جمعه در پاسخ به ندای رهبری به خیابان‌ها رفتند و با برگزاری راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن، ندای لبیک یا خامنه ای، هیهات من الذت و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا