اخبار
کد خبر : 9214 ۱۳۹۸/۱۰/۲۵   ۰۰:۰۱:۰۶

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تاکید کرد
تأمین کامل کالاهای اساسی و میوه شب عید استان

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با توجه به ذخایر کالاهای اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مشکلی در تأمین کالا های اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: با توجه به ذخایرانجام شده در خصوص کالاهای اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مشکلی در تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از سه هزار تن برنج، یک هزار و 250 تن روغن، یک هزار و 280 تن شکر، 284 تن گوشت، یک هزار و 267 تن گوشت مرغ منجمد و 164 هزار تن گندم به صورت ذخیره در انبار های استان موجود است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص تأمین میوه شب عید در استان اذعان کرد: برای تأمین میوه شب عید مورد نیاز مردم به تناسب مصرف استان اقداماتی صورت گرفته است که در این زمینه نیز جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بابایی اضافه کرد: آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای تأمین سیب مورد نیاز شب عید 11 استان دیگر به میزان هشت هزار و 800 تن تعیین شده است، میوه مورد نیاز برای مصرف عید در خود استان 800 تن سیب درختی و یک هزار و 800 تن پرتقال است.

وی تاکید کرد: میوه مورد نیاز شب عید شهرستان های استان نیز بر حسب جمعیت تأمین و در بازه زمانی مشخص شده توسط زنجیره توزیع مشخص در هر شهرستان با قیمت یارانه ای توزیع می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا