اخبار
کد خبر : 9193 ۱۳۹۸/۱۰/۲۲   ۲۰:۳۷:۵۶

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
هرکس خطا کرده باید به مردم پاسخگو باشد

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: اجازه دهیم با حوصله و صبر و بردباری ابعاد این حادثه بررسی شود و هرکس خطا کرده باید به مردم پاسخگو باشد هرچند خطا اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در آیین «گرامیداشت جانباختگان سانحه هواپیمایی ایران - اوکراین به ویژه نخبگان دانشگاهی» که در دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: علل و عوامل مختلفی در این حادثه دخیل بوده که باید بررسی‌های لازم صورت گیرد تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

وی افزود: در تمام کشورها حتی کشورهای پیشرفته هم امکان وقوع چنین حوادثی وجود دارد اما نقطه تمایز این حادثه نحوه برخورد با آن بود.

خدایاری اضافه کرد: این پدیده را باید از سه منظر بررسی کرد، اول توصیف درست، سپس تحلیل درست و در نهایت ارائه راهکارهای مناسب برای جلوگیری از وقوع دوباره این‌گونه حوادث است.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم حاشیه‌ها پررنگ‌تر از متن شود، افزود: این مسئله باید به خوبی مدیریت شود چون دشمنان عامدانه از این نوع حوادث سوءاستفاده می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر بررسی علل این حادثه، گفت: سوال‌های فراوانی در این حادثه وجود دارد که باید به دور از احساسات و با صبر و بردباری همه نهادها و سازمان‌های دخیل، این مسئله بررسی شود.

وی پیگیری حقوق همه جانباختگان و کمرنگ نکردن وحدتی را که در پی شهادت سردار سلیمانی بوجود آمده را خواستار شد و افزود:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: حوادث هفته گذشته نشان داد که باید درایت را در کارهایمان بیشتر کنیم، شفاف با مردم صحبت کنیم و در نهایت نیر در دستگاه قضایی این حادثه پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی گفت: او یک فرمانده عالی استراتژیک بود که بالاتر از معیارهای تراز جهانی قرار داشت و ملت ما ارادت و عشق خاصی به وی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه با وجود سردار سلیمانی بحران‌های کشور را می‌توانستیم به خوبی مدیریت کنیم، افزود: وی یک سرمایه انسانی برای کشور بود که منشا صلح و آشتی در خاورمیانه نیز محسوب می‌شد.

وی تاکید کرد: ملتی که افرادی همچون سردار سلیمانی را دارد، نباید در استراتژی و محاسبه و اندازه‌گیری خطا کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا