اخبار
کد خبر : 9192 ۱۳۹۸/۱۰/۲۲   ۲۰:۲۶:۴۶

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس:
عوارض خروج از کشور برای مرزنشینان مشکل آفرین است

 

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: دستور فرمایید عوارض خروج براساس ماده ۴۵ قانون مالیات بر ارزش افزوده برای مرزنشینان همان ۷۵ هزار تومان باشد، چرا که رقم جدید برای آنها مشکل آفرین است.

به گزارش نای قلم به نقل از خانه ملت، عین الله شریف پور در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش و به بازماندگان حادثه هواپیمای اوکراینی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه باحذف سود و جرایم بانکی زیر یکصد میلیون تومان، اظهار کرد: علی رغم اینکه بانک های عامل اصل وام را از یک سال قبل دریافت کرده اند، نسبت به تسویه مطالبات اقدامی نمی کنند.

وی افزود: عوارض خروج از کشور را مجدداً در لایحه بودجه سال 99 افزایش دادید و این امر موجب بروز مشکلات جدی برای مرزنشینان می شود، بنابراین درخواست می کنم دستور فرمایید عوارض خروج از کشور براساس ماده 45 قانون مالیات بر ارزش افزوده برای مرزنشینان همان 75 هزار تومان باشد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور گفت: دستور فرمایید بهای سوخت مرزنشینان در شعاع 30 کیلومتری دقیقاً اجرا شود و همچنین شهرهایی با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر نیز از آن بهره ببرند.

شریف پور در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: دستور فرمایید ماده 68 قانون خدمات کشوری که در سال 1386 در مجلس به تصویب رسیده، اجرا شود. عدم اجرای این قانون موجب تضییع حقوق همکاران بازنشسته می شود.

این نماینده مردم در مجلس همچنین درخصوص اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا