اخبار
کد خبر : 9188 ۱۳۹۸/۱۰/۲۲   ۱۲:۰۶:۳۰

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد
جلوگیری از حدود یک هزار مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک هزار مورد ساخت‌وساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه توسط مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی شناسایی و جلوگیری شده است.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگویی اظهار کرد: در این مدت یک هزار و هشت مورد گشت زنی‌ توسط همکاران این مجموعه با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده که طی این گشت زنی های انجام شده یک هزار و 36 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان، شناسایی و برخورد قانونی شد.

وی با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی استان در رابطه با جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تجاوز به حریم راه، تصریح کرد: گشت های راهداری به طور مرتب در تمام محورهای استان حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند بیش از 90 مورد را شناسائی و برخورد قانونی کنند.

شکری تصریح کرد: چنان‌چه افراد بدون هماهنگی و کسب موافقت از این اداره اقدام به ساخت و ساز در حریم قانونی راه اقدام کنند، عوامل راهداری بر اساس قانون ایمنی راه‌ها و با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تخریب تأسیسات و ساختمان‌های احداث شده و رفع همه آثار تجاوز به حریم راه اقدام خواهند کرد .

وی احترام به قانونی ایمنی راه و حریم را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و افزود: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان تلاش کرده و با متخلفان نیز به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا