اخبار
کد خبر : 9186 ۱۳۹۸/۱۰/۲۱   ۲۳:۰۰:۳۷

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:
بانک ها تسهیلات لازم در اختیار جوانان قرار دهند

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بانک‌های عامل استان تسهیلات لازم را در اختیار جوانان متقاضی سرمایه گذاری قرار دهند .

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در سی ‌وسومین جلسه ساماندهی امور جوانان استان که در محل استانداری برگزار شد، بر همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان اشتغال و بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد.

وی افزود: دولت تمام تلاش خود را در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی به کار بسته است.

مصطفوی با اشاره به ظرفیت بالقوه استعداد های جوانان استان در حوزه های مختلف، اظهار کرد: پیشنهاد می شود کمیته استعدادیابی ویژه جوانان استان توسط اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تشکیل شود تا ظرفیت‌ها و استعداد های جوانان شناسایی و برای این استعداد ها برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

وی در ادامه ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین اولویت های مسئولان کشور و بویژه استان عنوان و خواستار برنامه‌ریزی منسجم دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد و افزود: دولت تمام تلاش خود را در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بکار بسته است ولی با توجه به متقاضیان زیاد کار متاسفانه هنوز نتوانسته ایم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی شناسایی و ایجاد فرصت ها جدید اشتغال در حوزه های مختلف را یادآور شد و گفت: ضروری است دستگاه های متولی، در این زمینه فع التر عمل کرده و فرصت های جدید سرمایه گذاری و اشتغال را به متقاضیان معرفی کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان با اشاره به فعالیت 600 سازمان‌ مردم نهاد در شهرهای مختلف استان، گفت: در حوزه اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز می توان از ظرفیت این سازمان ها بهره برد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا