اخبار
کد خبر : 9180 ۱۳۹۸/۱۰/۲۰   ۱۹:۴۴:۲۶

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:
داوطلبان مجلس به دنبال ایجاد محبت در دل مردم باشند

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: داوطلبان مجلس به دنبال ایجاد این محبت در دل مردم باشند که این امر با تلاش برای رضای الهی و عمل صالح میسر است.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: افرادی که دنبال مدیریت و نمایندگی هستند، باید بدانند که محبت در دل مردم به واسطه اعمال نیک محقق می‌شود و باید برای کسب رضایت مردم با ایمان و عمل صالح عمل کرد.

وی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو باید با روش و منش شهید سلیمانی پیش برویم و افرادی را انتخاب کنیم که همچون این شهید بزرگوار در راه نظام باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تنها یکی از تربیت‌شدگان مکتب ولایت بود و راهش پایان نمی‌پذیرد، تصریح کرد: سیلی سپاه پاسداران به آمریکایی‌ها و موشک‌باران پایگاه‌های متجاوزان به منطقه در عراق موجب تحقیر آمریکایی‌ها در سطح دنیا شد؛ اقدامی که نظیر آن کمتر در دهه‌های اخیر دیده شده‌است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه قیام میلیونی مردم از هر طیف و جناحی در مراسم سردار سلیمانی را شاهد بودیم که تقویت هویت دینی، وطن پرستی و تدین را باعث شد، اذعان کرد: هرچند آمریکایی‌ها و ایادی رسانه‌ای آنها کشته‌های این عملیات موشکی موفقیت‌آمیز را پنهان می‌کنند ولی شواهد زیادی مبنی بر هلاکت بسیاری از نیروها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همبستگی و وحدت در ادامه این شهادت بی مثال بود، گفت: اقدام نمایندگان مجلس عراق برای اخراج آمریکا تنها به واسطه قیام مردم در پی شهادت سردار سلیمانی بود.

امام جمعه ارومیه، ادامه داد: آمریکا اخبار کشته‌ها را مخفی می‌کند اما نشانه‌هایی نظیر انتقال اجساد از پایگاه نباید نادیده گرفته شود.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بر همه ما وظیفه است که حرمت ایام شهادت این بانوی بزرگوار را حفظ کنیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی حضرت زهرا (س) افزود: ساده زیستی همراه با عشق و محبت از ویژگی‌های بارز زندگی ایشان با حضرت علی (ع) و فرزندان بزرگوارشان بود که باید در زندگی ما نیز جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا