Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9172 ۱۳۹۸/۱۰/۱۸   ۱۸:۴۵:۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی:
افزایش قیمت کالا و خدمات در استان غیرقانونی است

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات در استان بدون مصوبه این کارگروه غیرقانونی است.

به گزارش نای قلم، بهنام شهدی در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی بر افزایش بازرسی های از قیمت کالا و خدمات در بازار در روزهای پایانی سال در شهرهای مختلف استان تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش خرید مردم ضروری است، برای ایجاد و حفظ آرامش روانی حاکم بر بازار و اطمینان خاطر مرم بازرسی ها افزایش یابد .

شهدی با اشاره به ذخایر کالاهی اساسی مورد نیاز مردم در استان، گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و مردم نیز باید در این خصوص آرامش خاطر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت خدمات فنی و مهندسی در ساخت و سازها طی هفته‌های اخیر در استان، گفت: علیرغم مصوبه سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص این افزایش، طبق قانون از ٢۵ آبان ماه امسال هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات باید در کارگروه ستاد تنظیم بازاراستان ها به تصویب برسد.

وی همچنین به روند صادرات سیب استان نیز اشاره کرد و گفت: تسریع در روند صادرات سیب  باید در اولویت مسئولان باشد  و مکاتبات لازم با امضای آقای استاندار با مسئولان مربوطه در وزارت صمت در جهت رفع موانع این صادرات صورت گرفته است.

در این جلسه مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین وضعیت قیمت کالا در بازار و ذخایر کالاهای اساسی ارائه کرد.

همچنین در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گزارشی از روند صادرات سیب استان و دغدغه های موجود در این زمینه و نتایج حضورهیات تجاری ویتنام ارائه کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا