Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9171 ۱۳۹۸/۱۰/۱۸   ۱۸:۳۹:۳۸

با حضور مسوولان؛
محصولات دانش بنیان مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری استان رونمایی شد

 

با حضور رئیس و اعضای هیات ریسه دانشگاه ارومیه و رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از چند محصول دانش بنیان رونمایی شد. 

به گزارش نای قلم، رئیس دانشگاه ارومیه در حاشیه این رونمایی گفت: ما دانشگاهیان را در دانشکده های مختلف تشویق می کنیم تا شرکت دانش بنیان تشکیل داده و دست آوردهای علمی خود را تجاری سازی کنند.

رحیم حب نقی بیان کرد: سیاست های دانشگاه نیز به همین صورت است که ما دانشگاهیان را به سمت پژوهش هایی در جهان رفع مشکلات جامعه و ارتباط با صنعت سوق می دهیم .

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه ۹۱ شرکت دانش بنیان در این پارک فعالیت می کنند، گفت: پارک ظرفیت خوبی برای تولید فناوری، توسط فناوران هست.

علی نیکبخت بیان کرد: ما در ابتدای راه از شرکت های دانش بنیان حمایت مادی هم می کنیم تا در شروع کسب و کار خود و در ابتدای ورود به بازار  دغدغه های خاص محیط های کسب و کار را نداشته باشند.  

تجهیزات روشنایی خورشیدی، انواع پایه های رویشی و نهال درختان میوه با پایه های رویشی، مکمل غذاهای مخمری، پودر جلبک اسپرولینا، کیت جدید استخراج DNA  ، فروسنج مخروطی مزرعه ای اتوماتیک، شبیه ساز باران، مینی لایسیمترهای زهکش دار، سیلندرهای استاندارد نمونه برداری، طراح و ساخت پهباد، انواع مکمل خوراک و دام، کشت زعفران به شیوه ایروپنیک، سیستم تصفیه هوا، سیستم همیار پزشک جهت تشخیص تومورهای سرطانی و طراحی و ساخت دستگاه کمپوستر خانگی از جمله این محصولاتی بود که طبق این آیین رونمایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا