Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9165 ۱۳۹۸/۱۰/۱۷   ۲۰:۲۱:۵۱

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی:
بیداری اسلامی جدیدی شکل گرفته است

 

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی گفت: با شهادت سردار سلیمانی خیزش و بیداری اسلامی جدیدی شکل گرفته است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سیدرضا تاج‌الدینی در مراسم تجلیل و نکوداشت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور گسترده مردم و مسوولان شهرستانی در مسجد جامع بوکان برگزار شد، اظهار کرد: با شهادت شهید سلیمانی جریان مقاومت راه او را استوارتر و محکم‌تر از گذشته ادامه خواهد داد.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی در عرصه تامین امنیت پایدار و دیگر عرصه‌های دیگر حضوری فعالانه داشت و این حضور گسترده مردم به پاس زحمات این بزرگوار است.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی به عنوان یک الگو در عرصه ملی و بین‌المللی نماد تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی بود.

تاج‌الدینی افزود: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه فرماندهی بادرایت بلکه استراتژیستی قهار در عرصه جنگ بود که او را به شخصیت برجسته‌ای تبدیل می‌کرد.

وی اضافه کرد: امروز جای شهید سلیمانی در میان ما خالی است اما وی با تربیت جوانان در سطح جامعه جای خالی وی را در عرصه‌های مختلف بخوبی پر کرده‌اند.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان غربی افزود: سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه به تمام جهان اسلام تعلق داشت و در هرجایی که فریاد مظلومی بلند شد، فارغ از دین و مذهب و زبان به یاری آنان شتافت.

وی در خصوص انتقام گرفتن از تروریست‌های شهید بزرگواردشمن اظهار داشت: جغرافیای انتقام را نظام جمهوری اسلامی ترسیم می‌کند و این ندای رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بوکان نیز در این مراسم گفت: این سردار رشید اسلام بزرگ‌ترین افتخار دنیای اسلام و کشورهای منطقه بود.

ماموستا ملاعباسی احمدی افزود: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از ترس اینکه مبادا نقشه‌های پلیدشان توسط این بزرگ مرد نقش برآب شود، خواب به چشمانشان نمی‌آمد و این امر باعث شد تا این مرد بزرگ را ترور کنند.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی در مقابل استکبار با تمام توان ایستادگی کرد، افزود: امروز دنیا چهره واقعی امریکای مدعی دفاع از حقوق انسانی را شناخت و بر همه دنیا جنایات امریکا ثابت شد.

ماموستا احمدی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی فردی بود که  با سلاح ایمان به کار داعش پایان داد و اگر وی نبود خدا می‌دانست که چه بلایی به سر ملت‌های مسلمان منطقه می‌آمد.

در ادامه این مراسم حاضران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل با آرمان‌های شهید قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا