اخبار
کد خبر : 9164 ۱۳۹۸/۱۰/۱۷   ۱۹:۵۸:۱۱

استاد حوزه و دانشگاه:
دشمنی ها نباید فراموش شود

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنی آمریکایی‌ها در طول سال‌های متمادی گذشته نباید فراموش شود و امام راحل و رهبری بارها در مورد چهره پلید استکبار جهانی تذکر داده‌اند.

به گزارش نای قلم، مجتبی نظری روز سه‌شنبه در تجمع عاشقان سردار سلیمانی در مصلای ارومیه اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بود و تا زمانی که خون در رگ ملت ایران اسلامی است هیچ‌گاه یاد و خاطره این شهید والامقام فراموش نمی‌شود و با جان و دل راه شهدای والامقامی همچون شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: سردار سلیمانی چهره بین‌المللی جبهه مقاومت به شمار می‌رفت لذا قطع یقین جبهه مقاومت انتقام حاج قاسم را خواهد گرفت و خون مطهر وی دامن استکبار را می‌گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: سردار شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بود و تا زمانی که خون در رگ ملت ایران اسلامی است هیچ‌گاه یاد و خاطره این شهید والامقام فراموش نمی‌شود.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی به دست شقی‌ترین آحاد بشریت به فیض شهادت نائل آمد.

نظری ادامه داد: این اسطوره ناب و فراموش نشدنی حاکم قلب‌ها بوده و است و خواهد بود و ما انتقام سختی را از دشمنان می‌گیریم که دیگر خیال دیگر به سرشان نزند پس بهتر است هر چه می‌خواهند خوشحال باشند چرا که این خوشحالی دیگر دوامی ندارد.

وی اضافه کرد: سرداری که سفارش کرده‌است تا روی سنگ قبرش واژه «سرباز» را حک کنند و بدون دریافت حق ماموریت در جبهه مقاومت حضور داشت، بدون‌شک الگویی تمام عیار برای جونان جامعه اسلامی است.

مداحی و روضه‌خوانی توسط «صمد قلی‌زاده» پایان‌بخش این مراسم بود. مراسمی که در قالب آن هزاران نفر از عاشقان سردار دل ها در مصلای ارومیه حضور داشتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا