اخبار
کد خبر : 9163 ۱۳۹۸/۱۰/۱۷   ۱۹:۴۵:۵۰

به مناسبت بزرگداشت شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود؛
تجمع بانوان تحت عنوان سلیمانی پروران انقلاب در ارومیه

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: تجمع بانوان در بزرگداشت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی هر هفته پنج‌شنبه تا چهلمین این بزرگوار درمساجد ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، طاهر بخشایی در گفتگوی خبری اظهار کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی فردی بسیار ساده زیست عاشق ولایت فقیه و سرباز با اخلاص انقلاب بوده و همه دارایی خود را در راه خدمت به اسلام و ولایت گذاشت.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره زنده است، افزود: خون سردار سلیمانی پایمال نمی‌شود و این خون باعث عظمت اسلام و مسلمین خواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنايتکاراني می باشد  که دستشان به خون او و همراهنش آغشته شده است.

بخشایی با بیان اینکه شهادت چنین مردی را می‌توان ضایعه‌ای اسفناک، نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمام جهان اسلام دانست، خاطرنشان کرد:  شهادت این شخصیت بزرگوار می‌تواند نقطه عطفی برای پایان حضور استکبار در منطقه باشد.

وی گفت: با شهادت سپهبد سلیمانی جبهه مقاومت انگیزه بیشتری را برای ادامه خط مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در نقاط مختلف جهان یافت.

این مقام مسوول در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری تجمع بانوان انقلابی و ولایتمدار در مصلی ارومیه، اذعان کرد: اولین تجمع  تحت عنوان سلیمانی پروران انقلاب روز پنج‌شنبه ۱۹ دی ساعت ۱۰ صبح با حضور تمام بانوان شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این مراسم هر هفته تا چهل‌ام این شهید بزرگوار برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا