اخبار
کد خبر : 9162 ۱۳۹۸/۱۰/۱۷   ۱۹:۴۳:۰۵

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
نام سپهبد شهید سلیمانی زینت بخش مدارس آذربایجان غربی می شود

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه هر لحظه از زندگی سپهبد سلیمانی می تواند حاوی نکته ها و ظرافت های تربیتی و اخلاقی باشد، گفت: نام مدارسی در استان با نام این شهید زینت داده می شود تا راه وی سرمشق آینده سازان ایران اسلامی شود.

به گزارش نای قلم، ابراهیم محمدی در گفتگوی خبری اظهار کرد: در راستای قدردانی از زحمات چهل ساله سردار برومند و آبرومند اسلام تصمیم بر این شد تا 24 منطقه آموزش و پرورش استان یکی از بهترین مدارس مدارس خود به نام بلند و شکوهمند حاج قاسم سلیمانی مزین کنند تا دانش اموزان و آیندگان از برکت این سردار رشید و خوشنام اسلام درسهای بزرگی، همت، غیرت، جوانمردی، صلابت و وطن دوستی را فرا بگیرند.

وی افزود: بی تردید نام بلند سردار دل ها در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی و دل های مومنین و دلداگان به آزادگی و حریت همچون خورشید پرتوافشانی خواهد کرد؛ فرمانده پرصلابتی که قبل از اینکه به اقتدار نظامی گری تکیه کند با مهر و محبت خویش قلب ها را عاشق رفتار، متانت، وقار و ادب خویش کرده بود.

محمدی اظهار داشت: او مجاهد بی نظیر و خستگی ناپذیر جبهه مقاومت، شکوه بیشه شیران، فخر سپاه دلیران، خار چشم دشمنان بود و امید و محبوب آزادیخواهان، بی گمان هر لحظه از زندگی حاج قاسم سلیمانی میتواند برای همگان به ویژه نوجوانان و جوانان و دانش آموزان نکته ها و ظرافتهای تربیتی و اخلاقی در بر داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همه ما براین باوریم که وی تمام شدنی نیست او زنده است چون مقاومت اسلامی زنده است، ادامه داد: بی تردید می توان با تکرار نام و خاطرات سردار دل ها درس شجاعت، آزادگی، ایثار، ولایت پذیری و اخلاص دوباره را زمزمه کرد و می توان با یاد وی تصویر زیبا و گرانقدر وطن دوستی و را به تماشا گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به حیات طیبه مورد تاکید سند تحول بنیادین است افزود: هدف از حیات طیبه قرب الی الله است که شهدا به این قرب الی الله رسیده اند.

محمدی اظهار داشت:  تبیین راه و رسم شهدا دانش آموزان را به سمت دستیابی به حیات طیبه رهنمون می سازد که در اموزه های دینی واسلامی همواره مورد تاکید بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا