اخبار
کد خبر : 9154 ۱۳۹۸/۱۰/۱۶   ۲۰:۱۱:۱۷

در مراسم امروز تاکید شد؛
مقاومت متوقف نمی شود

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مقاومت متوقف نمی شود، گفت: مستکبران نمی توانند سدی در برابر خط مقاومت ایجاد کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۱۶ دی ماه در مراسم سوگواری خیابانی سردار سلیمانی که با حضور پرشور مردم ارومیه و به صورت خودجوش برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و هم پیمانانش تصور کردند با شهادت این شهید می توانند سدی در برابر خط مقاومت باشند و نظام اسلامی و انقلاب را شکست دهند در حالی که خون این شهید بزرگوار حیاتی دوباره به نظام، انقلاب و جبهه مقاومت بخشید.

وی افزود: عزاداری پرشور مردم ایران در جای جای ایران اسلامی و کشورهای منطقه برای بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی، مقدمه ویرانی کاخ مستکبران است.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: مقاومت و هم هدف بودن ملت در برابر مستکبران، کاخ سفید و کافران را ویران می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: انتقام سخت ملت ایران در انتظار آمریکا و ایادی آن است به طوری که موجبات پشیمانی آنان را فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: استقبال خودجوش و پرشور مردم از پیکر شهید سلیمانی نشان از علاقه فراوان ملت ایران و قدردانی از جانفشانی های به این شهید بزرگوار است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: سردار سلیمانی بنده مخلص، مومن و پرهیزکاری بود که محبت او در دل همه مردم ایران قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور جمعیت کثیری از مردم برای استقبال از پیکر شهید نشان داد شهید سلیمانی مصداق آیه "إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا"،"همانا کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند به زودی خدای رحمان برای آنان محبّتی (در دل ها) قرار می‌دهد" است و محبت این شهید در دل های ملت ایران جای دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که با شهادت سردار سلیمانی، مقاومت در ایران و منطقه متوقف می‌شود در حالی‌که با ریخته‌شدن خون این شهید بزرگوار و یاران همراه او، حیات دیگری از سوی خدا به جبهه مقاومت در منطقه اعطا شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا