اخبار
کد خبر : 9150 ۱۳۹۸/۱۰/۱۵   ۱۱:۴۸:۱۰

رئیس سازمان مدیریت ‌و ‌برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی:
توان نخبگانی شاخص‌های توسعه را ارتقا می‌دهد

 

نشست هم‌افزایی بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌غربی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تأکید بر افزایش نقش نخبگان در توسعۀ بومی، برگزار شد.

به گزارش نای قلم، در راستای زمینه‌سازی برای برقراری ارتباط بین‌دستگاهی با هدف حمایت بیشتر از اجتماع نخبگانی، نشست هم‌افزایی بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌غربی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تأکید بر افزایش نقش نخبگان در توسعۀ بومی، برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت ‌و ‌برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی در این نشست با تأکید بر نقش نخبگان در مسیر توسعه، آمادگی این سازمان را برای استفاده از ظرفیت نخبگانی در مسیر بررسی وحل مشکلات و چالش‌های استان اعلام کرد.

ناصر حضرتی تصریح کرد: برای ارتقای شاخص‌های توسعه لازم است از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان نیز ضمن ارائه تبیین رسالت و مأموریت‌های بنیاد ملی نخبگان و بنیادهای نخبگان استانی، بر لزوم افزایش نقش‌آفرینی دستگاه‌های درون‌استانی در حوزۀ حمایت از استعدادهای‌برتر تأکید کرد.

چهل‌امیرانی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی در حوزۀ هدایت و توانمندسازی مستعدان‌برتر ارائه داد.

در پایان دو طرف در مورد مصادیق زمینه‌های همکاری دو جانبه به ویژه جلب مشارکت سازمان‌ها و ادارات برای مشارکت در طرح شهید احمدی‌روشن، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، تعریف حمایتهای تحصیلی و برگزاری مراسم تکریم از نخبگان استان به جمع‌بندی رسیدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا