اخبار
کد خبر : 9148 ۱۳۹۸/۱۰/۱۵   ۱۱:۱۲:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
نقل و انتقال نیروی انسانی بر اساس مقررات و امتیاز افراد متقاضی انجام شود

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عدم نیاز در مبدا و نیاز در مقصد، فاکتور اصلی انتقال نیروی انسانی است؛ گفت: نقل و انتقال نیروی انسانی در مناطق آموزشی استان باید بر اساس مقررات و امتیاز افراد متقاضی انجام شود.

 به گزارش نای قلم، سومین جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برای سالتحصیلی آینده صبح امروز در محل دفتر معاونت پژوهش و برنامه ریزی استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: نقل و انتقال نیروی انسانی در مناطق آموزشی استان باید بر اساس مقررات و امتیاز افراد متقاضی انجام شود و وضعیت افراد دارای شرایط خاص باید بدقت بررسی شود تا حقی ضایع نشود.

ابراهیم محمدی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال ۹۸نتایج نقل و انتقال درون استانی سال تحصیلی آینده اعلام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: نتایج نقل و انتقال برون استانی نیز در اردیبهشت ماه اعلام شد و پایان خرداد همه همکاران استانی ساماندهی و سازماندهی شدند.

محمدی در خصوص آمار نقل و انتقالات سال تحصیلی گذشته گفت: از بین یکهزار و ۱۱۷نفر متقاضی ۴۷۰نفر بین شهرهای استان جابجا شدند و از بین ۴۲۵متقاضی ۲۳۰نفر به خارج از استان انتقال یافتند و ۱۶۰نفر ورودی داشتیم.

این مقام مسئول بیان کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی، ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در طول چند سال گذشته مطلوب بوده است و باید نقات ضعف احتمالی برطرف شود.

گفتنی است هم اکنون قریب به 35 هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش استان مشغول خدمت هستند و در سالتحصیلی جاری بیش از 608 هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا