اخبار
کد خبر : 9127 ۱۳۹۸/۱۰/۱۱   ۲۲:۰۱:۲۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
سارقان حرفه‌ای خودرو در میاندوآب به دام پلیس افتادند

 

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو و چهار مالخر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد در گفتگویی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی این شهرستان، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی این شهرستان اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارقان انجام دادند.

وی گفت: پس از تحقیقات انجام گرفته و اقدامات پلیسی این سارقان حرفه‌ای و مالخرها شناسایی و دستگیر شدند و سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۴ فقره سرقت خودرو و ۳۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

شیخ نژاد با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه ۶ میلیارد ریال برآورد شد، گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل زندگی و کسب و کار خود، موضوع را هرچه سریع‌تر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق در پیرانشهر

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: ۲۸ هزار نخ سیگار از یک خودرو در این شهرستان کشف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ میرجلیل موسوی در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه شهید پناهی این شهرستان در محور پیرانشهر - سردشت به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو ۲۸ هزار عدد سیگار قاچاق که در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی سیگارهای قاچاق کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

موسوی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

*۲ سانحه رانندگی در جنوب آذربایجان‌غربی ۲ کشته داشت

2 نفر در ۲ سانحه رانندگی جداگانه در جاده‌های آذربایجان‌غربی جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد در گفتگویی اظهار داشت: برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و سواری پراید در نزدیکی سه راهی دارلک این شهرستان عصر روز گذشته موجب کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر شد.

رحمان احمدی افزود: با دریافت گزارش تصادف در جاده مهاباد- ارومیه از طریق شماره ۱۲۵ بلافاصله ماموران آتش نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه امدادی بر روی حادثه‌دیدگان انجام شد.

وی ادامه داد: به علت شدت این حادثه راننده خودرو سواری پراید در دم جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین خودرو پژو پارس نیز که به شدت زخمی بودند با همکاری اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر زخمی این حادثه نیز که از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بودند هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، اظهار داشت: علت حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بوکان نیز گفت: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه خودرو سواری در محور روستایی بوکان به «شهریکند» یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر  به شدت زخمی شد.

سیدفواد هاشمی اظهارداشت: پس از تماس مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی از وقوع یک فقره تصادف در محور روستای شهریکند، نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر این واژگونی یکی از سرنشینان این خودرو که جوان ۲۰ ساله‌ای بود به علت شدت جراحت‌های وارده در دم جان خود را از دست داد و یکی دیگر از سرنشینان خودرو نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت.

وی اضافه کرد: این حادثه در کیلومتر ۲۰ این جاده و در نزدیکی روستای «قره‌گویز» بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند روی داد که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا