اخبار
کد خبر : 9123 ۱۳۹۸/۱۰/۱۱   ۲۰:۵۲:۳۳

معاون آموزش ابتدایی آذربایجان غربی:
طرح کارآمد در مدارس آذربایجان غربی اجرا می‌شود

 

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح کارآمد در ۴۰ مدرسه استان با هدف شناسایی نقاط ضعف در تدریس و خود توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی انجام می شود.

به گزارش نای قلم، میرصادق جامعی در نخستین جلسه کارگروه طرح کارآمد در ارومیه اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق سند تحول بنیادین و با توجه به سیاست های بهسازی منابع انسانی و رشد حرفه ای آموزگاران با محوریت مدرسه صورت می‌گیرد.

وی گفت: بعد از احصا واعلام مشکلات و نیازهای موجود و ارزیابی های انجام شده توسط تیم ارزیاب اداره و مدرسه از ۱۰ تا ۴۰ ساعت گواهی دوره برای معلمانی که موفق به دانش افزایی و خود ارتقایی کیفی شده باشند صادر می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در طول روند اجرای این طرح معلمان خود به دنبال تحقیق و اموزش برای حل مشکلات تدریس خواهند بود و پروسه طی شده نیز مستندسازی می شود.

جامعی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح آزمایشی فقط ارتقای کیفی آموزش با خود توانمندسازی معلمان مورد نظر است، گفت: مدیران و معلمان مدارس می‌توانند با ارائه راهکارها و پیشنهادات خود به اجرای این طرح سرعت ببخشند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا