اخبار
کد خبر : 9101 ۱۳۹۸/۱۰/۰۸   ۲۱:۱۱:۰۰

معاون هماهنگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:
هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر قدرت رسانه ها کارساز باشد

 

معاون هماهنگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: اگر رسانه‌ها تقویت شوند هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر قدرت آن کارساز باشد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ پاسدار تقی نجمی در آیین معارفه مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی اظهار کرد: رسانه‌های داخلی وظیفه مهمی در زمان بحران و تهدیدات دارند و می‌توانند تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

وی افزود: رسانه‌ها با تقویت همدلی و همبستگی باید رویکردی وحدت محور با اثرگذاری مثبت در افکار عمومی داشته باشند.

معاون هماهنگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: یکی از اهداف دشمن به ویژه در این استان لطمه زدن به موضوع وحدت بین مردم به ویژه اقوام مختلف است.

وی تصریح کرد: هدایت افکار عمومی به سمت قومیت‌گرایی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی از اهداف شوم دشمنان است، ولی در این استان رسانه‌ها با حرکت‌های هوشیارانه خود توانسته‌اند گام‌های اثرگذاری در خنثی‌سازی توطئه‌های آنها داشته باشند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات گفت: رسانه‌ها و از جمله بسیج رسانه در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند و باید با هدایت و تقویت افکار عمومی در برگزاری پرشور انتخابات نقش اساسی خود را در تنویر افکار عمومی به خوبی ایفا کنند.

نجمی اضافه کرد: رسانه از نظر قدرت‌سازی برای نظام، ملت و کشور بسیار اثرگذار است و فضاسازی و سوق افکار عمومی به یک مسیر صحیح توسط آنها صورت می‌گیرد.

مسوول جدید بسیج رسانه آذربایجان‌غربی نیز در این آیین با بیان اینکه کار گروهی یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت در کشور است گفت: بسیج رسانه در ۶ سال از عمر خود پرونده درخشانی داشته‌ و لازم است با بهره‌گیری از تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با حرکت‌های ملموس در جامعه تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

سرهنگ پایدار محمد عبدالهی افزود: جوامع مردم سالار رسانه را رکن چهارم انقلاب می‌دانند که این بیانگر نقش و جایگاه رسانه در حرکت‌های اجتماعی و هدایت جامعه و اثرگذاری آن است.

وی با بیان اینکه باید بتوان عملکرد سپاه شهدا و تفکر انقلابی را در جامعه نشر و گسترش داد بیان کرد: بسیج رسانه باید در سپهر رسانه‌ای استان درخشش ویژه‌ای داشته و پیگیری مطالبات رهبری را در راس کارهای خود قرار دهد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا