اخبار
کد خبر : 9100 ۱۳۹۸/۱۰/۰۸   ۲۱:۰۰:۵۲

همزمان با سراسر کشور؛
ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در آذربایجان‌غربی اعلام شد

 

همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه‌های ۹ دی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، ویژه برنامه سالروز حماسه 9 دی در ارومیه، در مصلای امام خمینی (ره) این شهر از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.

در شهرستان میاندوآب در مصلای این شهرستان با سخنرانی سرهنگ بالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، در شاهین‌دژ ویژه برنامه این روز در مصلی، در شهرستان چایپاره در مجتمع ۹ دی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در شهرستان خوی در حسینیه شیخ نوایی، در تکاب در مصلای این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب و در شهرستان نوشین شهر با سخنرانی حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد مدیر مدرسه علمیه خواهران در سالن ۹ دی برگزار می‌شود؛ همه مراسمات از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.

لازم به ذکر است که ویژه برنامه روز بصیرت و ۹ دی در شهرستان شوط امروز در مسجد جامع این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا جباری امام جمعه شوط از ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز برگزار شد.

*حماسه ۹ دی نماد برچیده شدن طومار فتنه‌گری در ایران است

همچنین نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با صدور پیامی ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت سالروز ۹ دی، این حماسه را نماد برچیده شدن طومار فتنه‌گری در ایران عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در این پیام که روز یکشنبه و در آستانه روز ملی بصیرت صادر شد، آورده ‌است: ۹ دی سالگرد حماسه بسیار عظیمی است که ملت ایران در سال ۸۸ و بعد از آنکه «فتنه‌گران با تغذیه از بیرون کشور را به آشوب کشیده و امنیت ملت را به خطر انداختند»، خلق کردند و با احساس وظیفه ایمانی و انقلابی به میدان آمدند.

امام جمعه ارومیه: بصیرت و دیدگاه نافذ ملت ایران اجازه نخواهد داد فتنه گران، امسال هم فتنه‌ای مشابه فتنه سال ۸۸ به وجود آورند.

وی از عموم مسوولان و مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا نظیر سال‌‎های گذشته و دیگر مناسبت‌های مذهبی و انقلابی در مراسم بزرگداشت این روز شرکت کنند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام و انقلاب بزنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا