Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 909 ۱۳۹۴/۰۸/۰۹   

وجوه مربوط به خرید گندم به حساب گندم کاران استان واریز شد

* میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان امسال ۵۶ درصد افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: با اتمام فصل خرید گندم تمام وجوه مربوط به خرید گندم به حساب گندم کاران استان از طریق بانک کشاورزی واریز شد.

به گزارش نای قلم، زین العابدین طایفه آقایاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اتمام فصل خرید گندم در استان در سال جاری و خرید بیش از 482 هزار تن گندم از کشاورزان استان مبلغی بالغ بر 5 هزار و 622 میلیارد ریال در وجه کشاورزان گندمکار توسط بانک کشاورزی استان واریز شد.

وی افزود: از زمان آغاز خرید محصولات کشاورزی در مجموع ۴۸۲هزار و ۷۰۰تن گندم مازاد برنیاز کشاورزان در استان خریداری شده است.

طایفه آقایاری با بیان اینکه این میزان گندم خریداری شده برای ذخیره سازی به سیلوهای استان ارسال شده است، افزود: میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان امسال در مقایسه با سال گذشته ۵۶درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین از این میزان گندم خریداری شده، ۳۵۵هزار و ۳۰۰تن توسط مراکز غله و ۱۲۷هزار و ۴۰۰تن نیز توسط اتحادیه های تعاون روستایی انجام شده است.

آقایاری اضافه کرد: آذربایجان غربی امسال با خرید این میزان گندم رتبه ششم را در سطح کشور در بین استان های دیگر به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان، ادامه داد: ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان ۸۰۰هزار تن است که این سیلوها در نقاط مختلف استان وجود دارد که در این راستا از توان بخش خصوصی نیز بهره گرفته می‌شود.

استان آذربایجان غربی با قابلیت های بالقوه زیاد در کشت گندم، یکی از استان های مهم کشور در تولید این محصول اساسی و استراتژیک است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا