اخبار
کد خبر : 9087 ۱۳۹۸/۱۰/۰۶   ۲۲:۲۵:۳۷

در آذربایجان غربی؛
جشنواره تولید محتوای معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز کلید خورد

 

رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: جشنواره تولید محتوای معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز در آذربایجان غربی برگزار می شود.

امید سیاح در گفتگوی اختصاصی با نای قلم اظهار کرد: این جشنواره در دو سطح عمومی و دانش آموزی و در محورهای ایجاد وب سایت و وبلاگ، اینفوگرافی نماز، پادکست، طرح‌های گرافیکی (تصویر،گیف )، کلیپ‎های کوتاه نماز (پویانمایی، موشن گرافیک،رئال)، نرم‎افزارهای تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن های کاربردی) و طرح های ابتکاری و تلفیقی برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره تولید محتوای معنوی در فضای مجازی در 15 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

سیاح مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا هشتم بهمن ماه 98 از طریق فرم الکترونیکی در آدرس الکترونیکی https://wa.ict.gov.ir اعلام کرد.

رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به 10 نفر از برگزیدگان جشنواره جوایزی نفیس به همراه استفاده از 100 میلیون ریال تسهیلات آسان برای هر نفر پرداخت می شود.

به گفته وی شرکت کنندگان می توانند جهت تولید آثار موثر و مطلوب از خدمات مشاوره ای و تخصصی ستاد اقامه نماز استان واقع در ارومیه میدان شهید مدرس (سابق) ستاد اقامه نماز استان یا با شماره های ۳۳۸۲۷۷۴۲ - ۳۳۸۲۰۷۹۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا