Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9082 ۱۳۹۸/۱۰/۰۶   ۱۸:۰۵:۰۵

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
سرازیر شدن سرمایه‌های استانی به مرکز قابل قبول نیست

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقسیم عادلانه بودجه را مورد توجه قرار دهند چرا که سرازیر شدن سرمایه‌های استانی به مرکز اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: نمایندگان‌مجلس باید بر توزیع عادلانه بودجه، سیاست اقتصاد مقاومتی و تمرکز نیافتن ثروت و قدرت در یک استان خاص توجه داشته باشند.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به دور از فضای تبلیغاتی به وظیفه خود بپردازند.

امام جمعه ارومیه سپس ویژگی‌های نمایندگان مجلس را تشریح و تصریح کرد: داشتن تقوای سیاسی برای نمایندگان مجلس یکی از شروط لازم و واجب برای آنان است.

وی تاکید کرد: وجود تقوای سیاسی، ساده زیستی، وابسته نبودن به مراکز قدرت و ثروت، تعهد ملی و دینی داشتن و صادق بودن در یک نامزد انتخاباتی بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: شورای نگهبان نباید اجازه دهد پروژه نفوذ در کشور توسط برخی نمایندگان ‌اجرایی شود.

وی گفت: نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها اجازه تعیین مصداق در انتخابات را ندارند و تنها باید شاخصه‌های نمایندگان اصلح را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه ارومیه متذکر شد: هدف اصلی دشمنان انقلاب، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است به طوری که تمام فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده بنابراین همه با مشارکت گسترده در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام خواهند شد.

وی به سالروز 9 دی نیز اشاره کرد و افزود: نهم دی نماد بصیرت مردم بوده و همگان باید توجه داشته باشند که روحیه بصیرت باید به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: روز نهم دی ماه باید روز تجلیل از بصیرت و ولایت مداری مردم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبیری (س) و روز پرستار افزود: پرستاری از بیماران در آموزه های دینی مورد تاکید قرار گرفته به گونه ای که موجب بخشش گناهان و کسب جایگاه والا در روز قیامت می شود.

امام‌جمعه ارومیه با توصیف حالات انسان در روز قیامت خاطرنشان کرد: رعایت تقوای الهی و عمل به فرامین و نواهی خداوند تنها راه نجات بخش انسان در روز محشر است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: فراموش کردن خداوند موجب فراموشی ذات انسان و در نهایت فراموشی معاد ، بهشت و جهنم می شود.

وی همچنین به بیان اهمیت صدقه و انفاق اموال در راه خداوند برای دستگیری از مستمندان پرداخت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا