اخبار
کد خبر : 907 ۱۳۹۴/۰۸/۰۹   

مديران در مسير باز کردن گره های اقتصادی گام بردارند

* در شاخص‌های مختلف مربوط به توسعه انسانی وضعیت رضایت‌بخشی نداريم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربايجان غربي گفت: مديران در شرايط حاضر ضروری است در مسير باز کردن گره های اقتصادی گام بردارند.

به گزارش ناي قلم، ناصر حضرتی پر در جمع اساتيد دانشگاهي اظهار كرد: ما در کشور و استان، فراتر از نیاز به منابع، به مدیریت و تخصیص بهینه منابع و انضباط پولی و مالی نیاز داریم و لازم است با تکیه بر عقلانیت و تدبیر در راستای جبران عقب‌ماندگی‌ها گام برداریم.

وي افزود: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه، یکی از محوری‌ترین سیاست‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بهره گیری از ایده‌ها و آراء علمی اساتید و صاحب‌نظران است از اين رو همه کسانی که راهکار، برنامه و پیشنهاد دارند، در این زمینه مسئولان و تصمیم‌سازان را یاری رسانند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سپس به شاخص‌هاي توسعه‌اي استان اشاره كرد و گفت: اين شاخص‌ها در استان آذربايجان غربي پايين است به ويژه در شاخص‌های مختلف مربوط به توسعه انسانی وضعیت رضایت‌بخشی نداريم.

وي تصريح كرد: براساس برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده نشست‌های علمی و تخصصی با حضور اساتید صاحب‌نام و برجسته کشورمان در طول سال برگزار مي‌شود كه برگزاری نشست برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی نيز در همین راستا بوده است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا