Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9063 ۱۳۹۸/۱۰/۰۲   ۲۰:۵۳:۱۰

برای نخستین بار در آذربایجان غربی تخصیص یافت؛
19 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح های آبخیزداری

 

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: برای نخستین بار بالغ بر 19 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح های آبخیزداری در کنار اعتبارات ملی تخصیص داده شد.

به گزارش نای قلم، هادی قاسمی در گفتگوی خبری اظهار کرد: بالغ بر 61 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی دردو سال اخیر برای اجرای طرح های آبخیزداری تزریق شد که در تاریخ اجرای طرح های آبخیزداری استان بی نظیر بوده است.

وی افزود: طرح های آبخیزداری در تمام شهرستان های استان از محل صندوق توسعه ملی و با همکاری تنگاتگ کارشناسان و پیمانکاران به اجرا درآمد که این امر باعث تقویت و افزایش بهره وری عرصه های ملی در استان شده است.

به گفته قاسمی با ادامه این طرح ملی شاهد رشد و توسعه عرصه های ملی بیش از گذشته خواهیم بود.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ملی آبخیزداری به همه بخش های منابع طبیعی توجه ویژه شده است و در کنار اجرای طرح های مکانیکی آبخیزداری بخش های جنگل، مرتع و ترویج تحول خوبی را تجربه کردند که امیدواریم در سال های آینده نیزهمچنان شاهد رشد و ارتقای این بخش ها به لحاظ کیفی و کمی در کنار اجرای طرح ملی آبخیزداری باشیم.

قاسمی گفت: با برنامه ریزی به موقع و مدیریت بسیار خوب در سال جاری توانستیم اولین استانی در کشور باشیم که در اجرای طرح های آبخیزداری، این طرح ها را زودتر از سایر استان ها به اتمام برسانیم و رتبه نخست را به خود اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: در آذربایجان غربی مطالعات آبخیزداری بر روی بیش از یک میلیون هکتار از عرصه های ملی انجام شده است که با تامین اعتبارات لازم اداره کل منابع طبیعی آمادگی دارد تا در کل این عرصه ها طرح های آبخیزداری را اجرا کند.

عرصه های منابع طبیعی استان آذربایجان غربی بیش از دو میلیون 750 هزار هکتار است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا