Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9060 ۱۳۹۸/۱۰/۰۲   ۱۹:۵۰:۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خبر داد
سیستم حمل و نقل یخچال دار؛ حلقه مفقوده تولید در استان

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی سیستم حمل و نقل یخچال دار را حلقه مفقوده تولید و ارزش در استان عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، بهنام شهدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل یخچال دار استان اظهار کرد: متاسفانه نبود ناوگان حمل و نقل یخچال دار قوی در استان، صادرکنندگان استان را با مشکل مواجه کرده است.

وی اضافه کرد: تسهیلات لازم برای خرید ناوگان حمل و نقل یخچال دار در استان تامین می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به تولید قابل توجه محصولات کشاورزی در استان و صادرات بخشی از این محصولات به خارج از کشور، گفت: برای صادرات این محصولات نیاز به سیستم حمل و نقل یخچال دار هستیم تا صادر کنندگان استان بتوانند محصولات کشاورزی را بدون کاهش کیفیت به دست مشتریان خود برسانند.

وی به بازدید اخیر خود از صنایع تولید تریلر در استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه کامیون ها و کشنده های یخچال دار در استان تولید می شود و بخش از این کمبود را می تواند از تولیدات استان تامین کرد.

شهدی همچنین از تخصیص 200 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای بخش کشاورزی استان توسط بانک کشاورزی خبر داد و اذعان کرد: در حال برنامه برای تخصیص 100 میلیارد تومان از این تسهیلات در قالب تسهیلات سرمایه ای برای متقاضیان خرید کامیون های یخچال دار در استان هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا