اخبار
کد خبر : 9057 ۱۳۹۸/۱۰/۰۱   ۲۱:۴۸:۳۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
ایجاد یاس و ناامیدی در بین پرستاران قابل قبول نیست

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: اینکه برخی با ایجاد یاس و ناامیدی در بین پرستاران لطمه به خدمات ارزنده آنان می زنند به هیچ وجه قابل قبول نیست .

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در دیدار صمیمی با اعضای هیات مدیره سازمان نظام پرستاری شهرستان های ارومیه و سلماس اظهار کرد: مبنای کار ما تعامل است، تعاملی که منطبق بر منافع مردم  بوده و همچنین پاسخگوی مطالبات قشر زحمتکش پرستار باشد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه پرستاران در نظام سلامت و عضو بسیار موثر در تیم سلامت گفت: اینکه پرستاران پیگیر مطالباتشان باشند اقدامی است که حق پرستاران است اما در این میان سازمان توانمندی به نام نظام پرستاری که جایگاه قانونی رفیعی دارد و همواره مدافع حقوق پرستاران است نقشی بس مضاعف و موثر در این پیگیری ها دارد .

صیادی رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شهرستانهای ارومیه و سلماس نیز طی سخنانی بر ایجاد تعامل سازنده و پایدار بین نظام پرستاری و دانشگاه تاکید کرد .

گفتنی است اعتباربخشی و ساختارهای مراکز درمانی، کمبود نیروی انسانی‌ و نقش آن در کیفیت ارائه خدمات، امکانات رفاهی دانشجویان پرستاری در مراکز درمانی، رفتار نامناسب علیه پرستاران در محیط کار، درآمدهای اختصاصی و نقش ان در پرداخت ها و معوقات بیمه ای ‌و تاثیر آن بر مطالبات پرسنلی، اعتبارات ملی و نقش آن در پیشبرد اهداف و نقشه راه دانشگاه در پروژه‌ های عمرانی و ساختاری‌، برگزاری جشن پرستاری و دعوت از مسئولان استانی‌ و همچنین عقد تفاهم نامه در زمینه های آموزشی و سلامت و رسانه ای با سازمان نظام پرستاری ارومیه و سلماس از موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا