Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9052 ۱۳۹۸/۱۰/۰۱   ۲۰:۳۰:۴۸

از ابتدای امسال در آذربایجان غربی؛
بیش از 3 هزار عدد گاردیل در محورهای ارتباطی استان نصب شد

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: نصب بیش از سه هزار عدد گاردیل در جاده های استان با هدف افزایش ایمنی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی انجام شد.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگوی خبری اظهار کرد: از این تعداد بیشترین گاردیل نصب شده به ترتیب 680 عدد در راه های مواصلاتی شهرستان سلماس و 387 عدد در محورهای ارتباطی شهرستان سردشت است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 413 کیلومتر ترانشه برداری  برای جلوگیری از ریزش سنگ در مسیر راه، تعمیر نرده حفاظ و قرنیز به تعداد 292 عدد، تسطیح و رگلاژ وترمیم شانه ها به متراژ سه هزار و 700 کیلومتر در راه های مواصلاتی استان از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه را شامل می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به هشت هزار عدد تابلو جمع آوری، بازسازی و تعمیر شده است که شهرستان های تکاب و مهاباد بیشترین آمار را دارند.

شکری گفت: به منظور آرام سازی جریان ترافیک نیز از ابتدای سال جاری تاکنون 187 عدد کاهنده سرعت  در محورهای ارتباطی استان نصب و اجرا شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا