اخبار
کد خبر : 905 ۱۳۹۴/۰۸/۰۸   

تلاش برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی افزایش یابد

شهردار ارومیه گفت: تلاش برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه افزایش یابد.

به گزارش نای قلم، محمد حضرت پور در بازدید از ساختمان آموزش موسسه دارالحافظین قرآن کریم اظهار کرد: ما در مجموعه شهرداری با فعال سازی فرهنگسراها در مناطق مختلف ارومیه به ویژه فرهنگسرای قرآن و عترت، فرهنگ دینی و قرآنی را در سطح جامعه ترویج داده و در راستای اعتلا و افزایش شعائر اسلامی فعالیت می کنیم.

وی افزود: امروز از حضور خود در این موسسه بسیار خرسندم و از تمام تلاش های انجام یافته در راستای ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و دینی شهر ارومیه قدردانی می کنم.

محسن رضایی، مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم نیز با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم از حضور شهردار ارومیه در ساختمان آموزش موسسه قدردانی و گزارشی از فعالیت های 14 ساله موسسه به ویژه در مورد نحوه و سیستم آموزش موسسه و همچنین جشنواره زیر سایه خورشید که اخیرا برگزار شده بود، ارائه کرد.

در ادامه جلسه راه ها و برنامه هایی که می توان با همکاری موسسه و مجموعه شهرداری ارومیه در راستای ارتقای سطح فرهنگی شهر ارومیه انجام گیرد، مورد بررسی قرار گرفت.

 در پایان این بازدید از محمد حضرت پور ، شهردار و حسین بخشایشی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه به جهت حمایت ها و همکاری هایی که با هفتمین جشنواره زیر سایه خورشید داشتند، با اهدای لوح و یادبود جشنواره از سوی موسسه تجلیل شدند.

شهردار ارومیه به همراه حسین بخشایشی ، نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید از نزدیک در جریان شیوه های آموزشی و نحوه علمکرد موسسه قرار گرفتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا