اخبار
کد خبر : 9040 ۱۳۹۸/۰۹/۳۰   ۱۷:۱۶:۲۷

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
والیبالیست‌های ناشنوای آذربایجان‌غربی سوم کشور شدند

 

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: والیبالیست‌های ناشنوای استان با پیروزی مقابل تیم گلستان در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، بر سکوی سوم جای گرفته و مدال برنز را به گردن آویختند.

به گزارش نای قلم، عبدالسلام معروفی در گفتگویی اظهار کرد: در دیدار نهایی نیز تیم خراسان رضوی که میزبان رقابت‌ها بود، با برتری مقابل تهران بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه جاری در سالن مهران مشهد مقدس برگزار شد.

معروفی بیان کرد: والیبالیست‌های ناشنوای استان کمتر از سه ماه با تمرین‌های شبانه‌روزی، فشرده و برگزاری مسابقه‌های درون استانی توانستند به جایگاه سوم کشوری برسند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ناشنوایان کشور (یادواره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی) به مدت چهار روز در مشهد برگزار شد.

*پایان مسابقات جودوی بانوان بزرگسالان کشور در ارومیه

مسابقات جودوی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت شهدای امنیت شمالغرب در بخش بانوان با معرفی نفرات برتر در ارومیه به کار خود پایان داد.

به گزارش نای قلم، در این مسابقات 200 جودوکار خانم در قالب 25 تیم و در 7 وزن از 26 تا 27 آذر به مدت دو روز در سالن 6 هزار نفری الغدیر به مصاف هم رفتند.

در پایان این رقابت های دو روزه در بخش انفرادی خانم ها شیوا جهانگیری، لیلا سیاوشی، سارا چگینی، محدثه سبحانیان، مریم دربچ، دنیا آقایی و فاطمه برمکی به ترتیب از استانهای همدان، لرستان، سمنان، مازندران و خراسان رضوی در اوزان مختلف به مدال طلا رسیدند.

تیم های همدان، لرستان و خراسان رضوی نیز در بخش تیمی بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

کاپ اخلاق نیز به تیم آذربایجان غربی رسید. رقابت های بخش مردان این مسابقات نیز با حضور 350 جودوکار در قالب 32 تیم در 7 وزن از 29 تا 30 آذر به مدت دو روز در این سالن برگزار می شود.

*تداوم پیروزی های تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه

سرپرست تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه گفت: این تیم روز جمعه در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، در دیداری خارج از خانه با پیروزی سه بر یک مقابل شهرداری کرج، ششمین برد متوالی خود را رقم زد و همچنان در صدر جدول لیگ دسته‌یک باقی ماند.

به گزارش نای قلم، بیژن فرج‌زاده در این خصوص گفت: در این دیدار تیم شهرداری جوان ارومیه ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ‌۲۵ بر ۱۵ پیروز شد و تنها ست سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ به حریف خود واگذار کرد.

وی بیان کرد: تیم شهرداری جوان ارومیه هم‌اکنون با کسب ۱۸ امتیاز کامل از ۶ بازی در رده نخست جدول گروه ۲ قرار دارد.

وی ادامه داد: این تیم در هفته هفتم رقابت‌ها، روز دوشنبه آینده میهمان تیم دشتستان بوشهر خواهد بود.

لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقه‌ها با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، اودیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه است.

در گروه یک این رقابت‌ها نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنای شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا