اخبار
کد خبر : 9038 ۱۳۹۸/۰۹/۳۰   ۱۷:۱۶:۲۷

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:
داوطلبان مسائل اخلاقی، ارزشی و قانونی را رعایت کنند

 

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مسائل اخلاقی، ارزشی و قانونی نسبت به تبلیغات در موعد قانونی را رعایت کنند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در گفتگوی خبری اظهار کرد: داوطلبان توانمندی ها و برنامه های خود را به مردم ارائه کنند تا مردم از بین آنها بهترین ها را برگزینند.

وی افزود: از مجموع ۲۵ فرایند تعریف شده برای انتخابات ۲۴ فرایند به صورت مکانیزه و فقط فرایند اخذ رای همچو قبل اجرا می شود و تا به این لحظه تغییری در این زمینه اعمال نشده است.

مصطفوی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است، تصریح کرد: ۴۵ هزار نیروی اجرایی کار انتخابات را در استان بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۸۲۰ هزار برگ تعرفه رای برای حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه و یک میلیون و ۷۸۰ هزار برگ تعرفه نیز برای ۹ حوزه انتخابیه دیگر در استان به وزارت کشور اعلام شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: معتقدیم آنچه مردم انتخاب کنند بهترین است، بر این اساس نیز ستاد انتخابات کشور شعار این دوره خود را " انتخابات ۹۸، گام دوم، قانونمداری، بی طرفی و انسجام ملی " انتخاب کرده است.

مصطفوی اظهار داشت: ستاد انتخابات آذربایجان غربی  چهار اصل مشارکت حداکثری، قانون مداری، بی طرفی و امانتداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است، با استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و سیاسی، احزاب قانونی و سایر اقشار درصدد مشارکت حداکثری گام بر می داریم.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: به فرمانداران و بخشداران در خصوص قانونمداری تذکر داده شده است، افرادی که دست اندرکار انتخابات هستند باید قانون را به درستی اجرا کنند تا حقی از کسی ضایع نشود. ما به عنوان مجری انتخابات و نیز هیات های اجرایی، نظارتی و بازرسی باید حتما بی طرف باشیم تا اعتماد مردم خدشه دار نشود.

وی ادامه داد: امانتداری رای مردم اصلی مهم و اساسی است، مردم امانت بزرگ رای شان را به ما سپرده اند و این وظیفه ماست تا از آن به درستی صیانت کنیم، لذا به مردم اطمینان می دهیم که انشاالله امانتدار رای آنها خواهیم بود.

مصطفوی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام به حضور مردم بستگی دارد، هرجا مردم حضور پیدا کردند موفق بوده ایم، خوشبختانه در طول ۴۰ سال اخیر همواره مردم شکوهمندانه در انتخابات و سایر عرصه ها حضور داشته اند و در دوم اسفند امسال نیز به یاری خدا با مشارکتی بی نظیر بار دیگر موجبات یاس دشمنان را فراهم خواهند ساخت‌.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا